مهرداد انبازپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ طرح بزرگ عمرانی و زیربنایی از ابتدای دولت تدبیر و امید در روستاهای بدون دهیاری بخش مرکزی باشت اجرا شده است.

وی بیان کرد: گازرسانی به ۱۶ روستای حوزه آبدهگاه و بیدک با ۷۱ میلیارد ریال،آبرسانی به ۳۹ روستا با ۷۳ میلیارد ریال،بهسازی،مرمت و روکش آسفالت محور باشت، آبدهگاه،ده بزرگ،پیچاب و ۶ روستای دیگر با ۲۷۷ میلیارد ریال،اجرای پل ۴۰ متری نیمدور،تکمیل  جاده کوه دهک،بازگشایی محور فرعی پیچاب با ۲۷ میلیارد ریال از مهمترین طرح های بزرگ اجرا شده در این مدت بوده است.

انبازپور ابراز داشت:بازگشایی،زیرسازی،آسفالت،و ساماندهی معابر۱۳ روستا با ۴۶ میلیارد ریال،برق رسانی به روستاهای حوزه پیچاب با ۵۱ میلیارد ریال و اجرای طرح های آبخیزداری شامل ایجاد سیل بند،سد خاکی با ۶۳ میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم  اجرا شده از سال ۱۳۹۲ تاکنون در روستاهای بدون دهیاری بخش مرکزی باشت بوده است.

بخشدار مرکزی باشت بیان کرد: همچنین در این مدت ۵۴ طرح عمرانی با ۴۸ میلیارد ریال  اعتبار در روستاهای دارای دهیاری تلچگاه،بیدک علیا،تلخاب سفلی،سعادت آباد،برعون،شاه بهرام وسرآببیزانجام شده است.

انبازپور بیان کرد: اجرای طرح هادی شامل جدول گذاری،زیرسازی و احداث کانال هدایت آب روستای تلچگاه،احداث چمن مصنوعی فوتبال در تلخاب سفلی،اجرای طرح هادی در روستای سعات آباد،تعویض شبکه آب برغون،بهسازی کانال آب برای زمین های کشاورزی شاه بهرام،ساخت چهار حلقه پل بتنی در روستای سراببیز از مهمترین طرح های اجرا شده سال ۱۳۹۲ در این روستاها بوده است.

بخش مرکزی شهرستان باشت ۶۶ روستا با بیش از چهار هزارو ۹۰۳ نفر جمعیت دارد.۱۲ روستای بخش مرکزی باشت دارای دهیاری است.
شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.