به گزارش ایرنا، این تعداد شامل ۲۳ طرح عمرانی و ۵ طرح اقتصادی بوده است.

اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ۱۴ طرح عمرانی افتتاحی و ۵۲ میلیارد ریال برای ۹ طرح کلنگ زنی شهرستان دنا هزینه شده است.

امروز همچنین ۵ طرح اقتصادی شهرستان دنا با اشتغالزایی ۳۰ نفر افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی ۵ طرح دنا به نمایندگی از دیگر طرح های شهرستان گفت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، راه، فرهنگی، ورزشی، گازرسانی و دیگر حوزه ها بوده است.

حسین کلانتری افزود: افتتاح سالن ورزشی روستای کریک، کلنگ زنی و تکمیل راه روستایی بیاره، کلنگ زنی پارک سی سخت از جمله طرح هایی بود که به نمایندگی از دیگر طرح ها کلنگ زنی و یا افتتاح شدند.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار در حوزه های مختلف شهرستان دنا، بیان کرد: نباید تنها به بحث گردشگری تابستانه در این منطقه اکتفا کرد زیرا که در فصل زمستان این شهرستان دارای چشم اندازها و ظرفیت های دیگر است که می توان با برنامه ریزی مدون از آن ها بهترین بهره را برد.

حسن کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین امروز در دومین روز از دهه فجر در شهرستان دنا با مردم مناطق پاتاوه و مارگون دیدار و ملاقات خواهد داشت.

شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت با جمعیتی افزون بر ۴۶ هزار نفر در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع است.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی در سطح استان ۳۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۳۰۴ مورد افتتاحی و ۷۷ مورد کلنگ زنی است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.