محمود محمدی مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه گفت: در این رویداد که در مدت 48 ساعت برگزار می شود هر یک از تیم ها با یک محور مشخص که روز شروع رویداد به تیم ها اعلام شده است، تا پایان 48 ساعت و با یک رقابت جذاب مشغول کار می شوند.

وی گفت: شرکت کنندگان ظرف 48 ساعت در قالب تیم های سه تا پنج نفره به رقابت می پردازند تا بهترین محصولات را از نظر فنی و محتوایی در پایان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در استفاده از نرم افزارها برای شرکت کنندگان وجود ندارد، تصریح کرد: تیم های حاضر در این رویداد می‌بایست تجهیزات الکترونیکی(اعم از لپ تاپ، تلفن همراه، هارد اکسترنال، فلش) و سایر ملزومات دیگر را در مدت برگزاری این رویداد 48 ساعته به همراه داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان در کهگیلویه وبویراحمد و در رده های سنی مختلف و در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب عنوان کرد.

محمدی رویدادهای استارت آپی را شامل گردهمایی‌ها و همایش‌هایی دانست که با رویکرد بررسی، داوری، شناخت ایده‌ها، استارتاپ‌های برتر و از سوی دیگر با دیدگاه یافتن دوستان و ایده‌های هم‌سو و هم‌چنین پیدا کردن هم‌تیمی‌ها و ایجاد روابط دوستانه و تشکیل تیم‌های جدید برای شرکت‌کنندگان و علاقه مندان به رشته های فناوری اطلاعات در محورهای مختلف برگزار می شود.

رویدادهای استارت اپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری را به سوی شرکت خود جذب کنند و اما برای آن‌ها که به دنبال یک فرصت برای شناساندن خود و خلاقیت‌های فردی‌شان در رابطه با ایده‌پردازی می‌باشند نیز مکان مناسبی است تا بتوانند با گروه‌ها و افراد هم‌فکر با خود آشنا شوند و تفکرات خود را به اشتراک با آن‌ها بگذارند.

استارت آپ (Startup) را در فارسی به عنوان شرکت نوپا ترجمه کرده‌اند که تعریف آن در دیکشنری وبستر به معنای یک کسب و کار جدید بوده و مرکز کسب و کارهای کوچک آمریکا نیز آن را کسب و کاری که عموما حول محور تکنولوژی شکل گرفته و پتانسیل رشد بالایی دارد معرفی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.