به گزارش ایرنا، عادل مهری روز دوشنبه در همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چنانچه ایده های نخبگان علمی شاهد و ایثارگر کشور به شرکت های دانش بنیان ارائه شوند منجر به اشتغالزایی و درآمدزایی بیشتر برای ایران اسلامی خواهند شد.

وی افزود: آیین نامه حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر کشور در هیأت دولت تصویب و به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تمامی استان ها ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: مسؤولان این دفتر با جدیت درصدد حل انواع مسائل و مشکلات نخبگان شاهد و ایثارگر ایران اسلامی هستند.

مهری عنوان کرد: تاکنون تعدادی از نخبگان شاهد و ایثارگر کشور از سوی این دفتر به دستگاه های اجرایی استان های مختلف معرفی و مشغول به کار شده اند.

وی ابراز داشت: هدف از این اقدام بهره گیری هر چه بیشتر مدیران اجرایی و نهادهای دولتی استان های کشور از استعداد و ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر ایران اسلامی است.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: پیشنهاد می شود که مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد نیز از نخبگان شاهد و ایثارگر این استان در تصمیم گیری ها و مسؤولیت ها استفاده بیشتری کنند.

مهری اظهار داشت: دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دارای سایت اطلاع رسانی بوده و آماده دریافت نظرها، انتقادها، پیشنهادها و راهکارهای سازنده نخبگان شاهد و ایثارگر ایران اسلامی است.

وی افزود: هم اینک حدود ۹ هزار نخبه شاهد و ایثارگر از خدمات دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بهره مند هستند که سهم کهگیلویه و بویراحمد از این تعداد ۱۲۰ نفر است.

در این آیین ۱۶ نخبه شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

      

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.