سید مهدی میراب باشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بند الف تبصره ۱۸ بانک توسعه تعاون، امکان ارائه تسهیلات برای اجرای طرح در زمین های زراعی فاقد سند را فراهم می آورد.

وی افزود: کشاورزان متقاضی دریافت تسهیلات در این استان که محل اجرای طرح آنها زمین زراعی فاقد سند رسمی است می توانند با ارائه مختصات زمین از اداره منابع طبیعی استان و ارائه جوابیه استعلام اداره ثبت اسناد و املاک مبنی بر عدم معارض نسبت به تکمیل پرونده تسهیلاتی خود اقدام کنند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر این اساس پرونده اعتباری متقاضیان بخش کشاورزی تسهیلات بانک توسعه تعاون در اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری که قصد احداث بنا در زمین های فاقد سند مالکیت رسمی دارند، قابلیت رسیدگی دارد. 

میراب باشی عنوان کرد: در صورتی که متقاضی نسبت به اجرای مختصات زمین محل اجرای طرح از اداره کل منابع طبیعی اقدام کند و جوابیه استعلام اداره کل ثبت اسناد و املاک مبنی بر نداشتن معارض را نیز ارائه دهد، پرونده رسیدگی و تصویب خواهد شد. 

وی ابراز داشت: متقاضی تسهیلات بخش کشاورزی در صورت احصا شرایط مذکور لازم است تعهدی مبنی بر اجرای طرح در محل مذکور و همچنین عدم فروش آن تا زمان تسویه ارائه دهد. 

بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک‌های عامل تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ با دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت جهاد کشاورزی قرارداد همکاری امضا کرده است.

سهم  استان کهگیلویه و بویراحمد از میزان تسهیلات معرفی شدگان تبصره ۱۸ بخش کشاورزی، ۱۷۱ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال در بخش ثابت و جاری است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.