حسین کلانتری امروز سه شنبه بار دیگر با حساسیت ، تعهد و مسئولیت پذیری در حراست و صیانت از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس تاکید و البته با بخشداران و معاونان فرمانداران نیز همچون هشت فرماندارش در نشست ۹ آذرماه سال جاری  برای تحقق آن اتمام حجت کرد.

کلانتری با لحنی آرام و در کمال صداقت و صلابت ، همان تضمین و خواسته ای را که از فرمانداران برای رعایت مر قانون ، بی طرفی، امانت داری و سلامت کامل انتخابات در دوم اسفند گرفته بود ، به بخشداران و معاونان فرمانداران نیز گوشزد کرد.

وی یاداور شد: بدون شک چنانچه به این اطمینان برسم که فرماندار یا بخشدار و یا هر مجری انتخاباتی در تعهدش ذره ای کوتاهی کند در تغییر آن حتی در روز انتخابات درنگ نخواهم کرد.

کلانتری یاداور شد: هر فرماندار و یا بخشداری که نتواند به تعهد خود و رعایت اصل مهم بی طرفی در برگزاری انتخابات پیش رو جامه عمل بپوشاند، خودش با شجاعت کنار رود و حتی به صداقتی که به خرج داده مسئولیتی در تراز جایگاه مسئولیتش و حتی بالاتر از آن برایش پیش بینی می کنم.

کلانتری با اشاره به حضور برخی مدیران و افراد دارای مسئولیت در میتینگ ها و نشست های انتخاباتی کاندیداها نیز گفت: ملاک ومعیار در این راستا نیز قانون است.

وی ادامه داد: البته برای جلوگیری از بروز هرگونه شائبه ای دستور دادم که بررسی دقیق صورت گیرد و هر مدیری که در این مدت و تا زمان برگزاری انتخابات در نشست ها و جلسات نامزدی خاص شرکت کرده به هیچ وجه مسئولیتی در امر برگزاری انتخابات نگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بخشداران تاکید کرد که که خود را وامدار و وابسته به هیچ شخص، جریان و گروه خاصی نکنند و محکم و با اقتدار به وظایف و مسئولیت خطیر خود در انتخابات عمل کنند و بدون شک مجموعه مدیریتی استان با تمام توان از این مدیر و یا فرماندار و بخشدار پاک دست، متعهد ، مسئولیت پذیر و امانت دار حمایت قاطع خواهند کرد.

وی انتخابات را صحنه همدلی، انسجام، غرور و صلابت دانست و بر ضرورت برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم و در تراز جمهوری اسلامی در روز دوم اسفندماه تاکید کرد.

کلانتری تصریح کرد: هم اکنون بهترین همکاری و تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن وجود دارد و با تدابیر لازم تمام منفذها برای هرگونه تخلف احتمالی مسدود شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد پیش تر نیز گفته بود: با صراحت اعلام می کنم که هیچ رایی از هیچ احدی در انتخابات کم و یا زیاد نخواهد شد و کمترین تخلف و تقلب در فرآیند انتخابات بدون پاسخ و برخورد قاطع نخواهد ماند.

کلانتری با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی نباید به ارکان انتخابات خدشه ای وارد و یا شبهه ای در مراحل و فرآیند انتخابات ایجاد شود، تصریح کرد: مسائل طایفه ای، باندی، قومی، قبیله ای و حزبی در انتخابات جایی ندارد و قرار گرفتن بر مدار قانون و اجرای آن ملاک اصلی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.