حبیب الله گرجی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۴۳۶نفر متخلف بازاری در این طرح شناسایی و با تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بیان کرد: درج نشدن قیمت، کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تداخل صنفی و امتناع از عرضه کالا از جمله این تخلفات بوده است.

گرجی پور ابراز کرد: از این تعداد بازرسی ها یکهزارو ۶۰۰ مورد از زمان تغییر نرخ بنزین تاکنون  بوده که  به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت ها واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است.

وی اظهار داشت: به منظور کنترل قیمت ها بازرسی از اصناف به صورت روزانه انجام می شود که اولویت بازرسی با واحد هایی است که با گزارش های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ یا به طور حضوری صورت می گیرد.

گرجی پور افزود: از زمان تعییر نرخ بنزین تاکنون ۱۲۰ واحد صنعتی متخلف تاکنون به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند.
وی ادامه داد: ۶ گروه بازرسی با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت و  اصناف در شهر دوگنبدان تشکیل شده و در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر وضعیت بازار و کالاهای اساسی را پایش می کنند.
گرجی پور تصریح کرد: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به‌طور مستمر در بازار گشت‌زنی دارند و گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.  

تعداد اتحادیه‌های صنفی شهرستان گچساران ۲۸ مورد است.
بیش از پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در گچساران وجود دارد و ۵۰۰ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رکود حاکم بر فضای کسب و کار غیرفعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.