سید بهاءالدین ملک حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دانش آموزان به مدت سه روز و تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ از یادمان شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه و اروندکنار دیدن خواهند کرد.

وی افزود: تعدادی از راویان، فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اقدام به همراهی این دانش آموزان می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعزام دانش آموزان پسر و دختر مقطع متوسطه دوم استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا پایان اسفندماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

ملک حسینی عنوان کرد: هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر و دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان بویراحمد تا اواخر اسفندماه امسال در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد.

وی ابراز داشت: مهمترین اهداف اعزام دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشور آشنایی هر چه بیشتر آنان با رشادت های مثال زدنی شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت بین این قشر است.

ملک حسینی گفت: کاروان راهیان نور دانش آموزی یک ابتکار مهم برای مقابله هر چه بهتر با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.