سعید محوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیشگیری از مفاسد و توسعه خدمات الکترونیک در راستای طرح تحول قضایی در دستور کار ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک قرار دارد.

وی افزود: افتتاح ۱۰ طرح فناوری اطلاعات توسط ریاست عالی سازمان در راستای توسعه خدمات الکترونیکی گام بلندی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه و جلوگیری از اختلافات و درگیری ها بوده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرویس اصالت تصدیق سند مالکیت یکی از این ۱۰ طرح بوده است که افراد از طریق آن می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت رایگان با وارد کردن اطلاعات سند مالکیت از اصالت و وضعیت سند اطلاع و آگاهی پیدا کنند.

محوری عنوان کرد: با مراجعه به درگاه این سرویس به آدرس http://estate.ssaa.ir/ و ارائه شماره دفتر املاک الکترونیکی، پلاک اصلی و فرعی و شماره ملی، اطلاعاتی از جمله تایید اصالت، مساحت، نوع کاربری، وضعیت بازداشتی، وضعیت رهن و نام مالک فعلی مشخص می شود.

به گفته وی بهره گیری از فناوری های نوین در ارائه خدمات نقش مهمی در شفاف سازی، ارتقای سلامت اداری، سرعت در عملکرد، کاهش فرایندها و کاهش مراجعات متقاضیان دارد و درنتیجه رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.