قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این امر مهم پس از راه اندازی و فعال کردن سامانه ملی ارتباط مشتریان با صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت در کهگیلویه و بویراحمد قابل انجام شده است.

وی افزود: عمده ترین اهداف راه اندازی و فعال کردن این سامانه ملی در کهگیلویه و بویراحمد شامل تکریم و پاسخگویی نظام مند به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و خدمات رسانی بهتر، سریعتر و آسان تر به آنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان می‌ توانند با شماره ۷۴۳۹۶۰۰ - ۰۲۱ و برقراری تماس با این سامانه ملی از خدمات غیرحضوری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بهره مند شوند.

مبشری عنوان کرد: برخی از مهمترین خدمات غیرحضوری که مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق این سامانه ملی دریافت کنند شامل دریافت گردش حساب، اطلاع از اقساط تسهیلات و مانده بدهکاری ها و بیان شکایت ها، درخواست‌ ها، انتقادها و پیشنهادها خواهد بود.

وی ابراز داشت: صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت در سال ۱۳۹۵ به منظور اعطای تسهیلات قرض‌ الحسنه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تأسیس‌ و راه اندازی شد و تاکنون نیز خدمات ارزنده ای به جامعه هدف ارائه داده است.

مبشری گفت: توسعه، ترویج و گسترش روزافزون سنت حسنه و فرهنگ قرض‌ الحسنه در جامعه از رویکردهای راهبردی صندوق امداد ولایت کشور و کهگیلویه و بویراحمد است. 

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.