به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: پس از کودتای ۲۸ مردادماه ۱۳۳۲ ریچارد نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا برای دلگرمی دادن به سران رژیم منحوس پهلوی به ایران سفر کرد.

وی افزود: عده ای از دانشجویان دانشگاه تهران ۱۶ آذرماه همان سال در اعتراض به این سفر تظاهرات کرده و سه نفر از آنها نیز از سوی مأموران رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: آمریکا به عنوان استعمارگر و شیطان بزرگ همواره درصدد توطئه علیه ایران اسلامی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: نظام سلطه با سوء استفاده از موضوع سهمیه بندی بنزین و به کمک عده ای فریب خورده اقدام به اجرای نقشه شوم خود در ایران اسلامی کرد که منجر به تخریب بیت المال و اموال عمومی و شهادت تعدادی از نیروهای امنیتی و نظامی کشور شد.

وی ابراز داشت: سخنرانی حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور خودجوش ملت ایران در صحنه علاوه بر خنثی کردن دسیسه دشمنان مشت محکمی نیز به دهان بدخواهان نظام و انقلاب کوبید.

امام جمعه یاسوج گفت: این حضور خودجوش بیانگر و اثبات کننده اتحاد، بصیرت، دشمن شناسی و موقعیت شناسی قشرهای مختلف ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: اعضای دموکرات مجلس سنای آمریکا در حال تلاش، اقدام و برنامه ریزی برای استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور هستند.

وی افزود: هدف اصلی آنان از این اقدام کنار گذاشتن ترامپ جمهوری خواه و رسیدن به قدرت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: تمامی رؤسای جمهور آمریکا از هر ۲ حزب دموکرات و جمهوری خواه در طول ۴۰ سال اخیر با نظام و انقلاب دشمن بوده و از هیچ توطئه ای علیه کشور و ملت ایران نیز دریغ نکرده اند.

وی عنوان کرد: به همین دلیل نیز برای مردم و دولتمردان ایران اسلامی مهم نبوده و تفاوت چندانی ندارد که کدام فرد از چه حزبی رییس جمهور آمریکا باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.