به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز سه شنبه در گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور به بهانه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: این اغتشاشات یک توطئه مهم و طراحی شده از سوی دشمنان بود.

وی افزود: درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب، انسجام مدیران اجرایی کشور، تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و حضور آگاهانه و باصلابت ملت ایران در صحنه این توطئه شوم را خنثی کرد و دشمنان نیز سیلی محکمی خوردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتقاد، اعتراض و بیان مطالبات از حقوق اصلی مردم است و با اغتشاش تفاوت دارد.

کلانتری عنوان کرد: تخریب بیت المال و اموال عمومی و شهادت عده ای از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور در ناآرامی های اخیر کار ملت ایران نبود بلکه از سوی اشرار، بیگانگان، فریب خوردگان و اراذل و اوباش انجام شد.          

وی ابراز داشت: مردم و رسانه های کهگیلویه و بویراحمد نقاط ضعف را با نقدهای منصفانه و دلسوزانه به اطلاع مدیران اجرایی این استان برسانند تا برای رفع آنها تلاش و اقدام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تضعیف دولت، مدیران اجرایی و دیگر قوا به نفع کشور و نظام نیست و سبب سوء استفاده دشمنان می شود.

کلانتری اظهار داشت: ملت ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب هستند و بسیجیان کشور نیز با تمامی وجود برای دفاع از نظام و انقلاب در صحنه حضور دارند.

وی با تبریک پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفان، افزود: تشکیل بسیج مستضعفان به عنوان یکی از الطاف مهم الهی به ملت ایران اقدامی هوشمندانه، مدبرانه و بی نظیر از سوی امام خمینی (ره) بود و فرهنگ بسیجی نیز سبک زندگی شرافتمندانه و عزتمندانه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر مردم و مدیران اجرایی این استان به ظرفیت های چشمگیر بسیج،  بیان کرد: بسیجیان نیروهای کارآمد کشور در تمامی میادین و عرصه ها هستند.

کلانتری عنوان کرد: ۴۰ سال گذشته تاکنون هر کجا و در هر عرصه ای که بسیجیان ورود پیدا کرده اند دشمن به طور کامل زمین گیر شده است.

وی ابراز داشت: بسیج به عنوان شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) نقش مهمی در حفظ استقلال، عزت، هویت و غرور ملی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب، قوم، گروه یا دسته ای نیست بلکه از سرمایه های مهم اسلام ناب محمدی بوده و برگرفته از آرمان های والای نظام و انقلاب است.

کلانتری اظهار داشت: پاک ترین، مخلص ترین، فداکارترین و آماده به کارترین انسان ها در بسیج دور یکدیگر جمع شده و خدمات ارزنده ای نیز در تمامی زمینه ها ارائه می دهند.

وی افزود: بسیجیان جزو آگاه ترین، با معرفت ترین، متعهدترین و قانونمندترین افراد جامعه هستند.

۱۰ هزار نفر از بسیجیان مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی حضور داشته و با سردادن فریادهای الله اکبر خامنه ای رهبر، لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده یکبار دیگر با فرمانده کل قوا تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.