وحید محمدی تبار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت به عنوان متولی بخش بنیاد مسکن می‌تواند زمین های ملی حاشیه شهرها را تحت تملک گرفته و در اختیار سازمان عمران و توسعه شهری قرار دهد.

وی ابراز داشت: سازمان عمران و توسعه شهری بر پایه اصول صحیح شهرسازی و رعایت آیتم‌های فنی به ساخت شهرک‌ های جدید مسکونی شامل زیرساخت‌ های راه، پمپ بنزین، مسجد، بازارچه، درمانگاه و پارک اقدام می کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مهم از حاشیه ‌نشینی شهرها و تبعات سیاسی و اجتماعی آن جلوگیری می کند و دولت می تواند خدمات عادلانه‌ ای در شهرک ‌های مسکونی ارائه دهد.

محمدی تبار بیان کرد: در سایر استان‌های کشور این سازمان مستقر و یا پیشنهاد آن مطرح شده، با تشکیل سازمان عمرانی و توسعه شهری می توان شاهد تحول جدی در حوزه استاندارد سازی و زیرساخت‌ های زندگی در کهگیلویه و بویراحمد بود.

وی بیان کرد: همچنین مطابق برنامه ریزی های انجام شده سه ایستگاه لرزه‌ نگاری در استان راه اندازی و برای ایجاد آن ها پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این سه ایستگاه لرزه ‌نگاری در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت راه اندازی خواهند شد.

وی ابراز داشت: یک میلیارد ریال برای نصب شتاب نگاری در ۸ شهرستان استان نیز اختصاص یافت که تاکنون نخستین شتاب نگار در فرمانداری شهرستان بویراحمد نصب و راه ‌اندازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.