به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه در آئین افتتاح این طرح ها در روستای سرابننیز از توابع گچساران اظهار داشت: سه سالن چند منظوره ورزشی با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار،چهار زمین چمن مصنوعی فوتبال با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و خانه جوان شهر دوگنبدان با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از طرح های افتتاح شده امروز در شهرستان گچساران است.

محمد تقی علوی بیان کرد:  هم اکنون ۲۰ طرح ورزشی در شهرستان گچساران در دست ساخت است که با بهره برداری از این طرح ها زمینه توسعه ورزش همگانی در این شهرستان نفتخیز فراهم خواهد شد.

وی ساخت پنج سالن چند منظوره ورزشی، احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال، پایگاه ورزش قهرمانی  و استخر بانوان را از جمله مهمترین طرح های در حال اجرای حوزه شهرستان گچساران ذکر کرد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: ۷۲ زیرساخت ورزشی در مناطق مختلف این استان از ابتدای دولت تدبیر و امید بهره برداری شده است.

حسین کلانتری اظهار داشت: این طرح ها در مناطق مختلف روستایی، شهری کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه گذاری سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال بهره برداری شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۵۴  پروژه در شهرستان های گچساران و باشت افتتاح شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حالی که تا پیش از شروع بکار دولت تدبیر و امید برخی زیرساخت های ورزشی در مناطق محروم این استان وجود نداشت اما اکنون در بیشتر روستاها حتی بانوان هم صاحب فضاهای ورزشی استاندارد شده اند.

کلانتری گفت: امروز ۱۶ طرح ورزشی شامل سالن های چند منظوره ورزشی، خانه جوان، زمین چمن مصنوعی فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری می شود.

استان ۷۲۳هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار نفر ورزشکار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.