مسعود شیرزاده یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:با این اعتبار طرح آسفالت معابر ۱۷ روستای بالای ۲۰ خانوار باشت به مساحت ۱۱۱ هزار متر مربع از معابر روستایی باشت انجام شده است.

وی بیان کرد: چاه تلخ،لیراب،تنگ هنگون، سرتیپ آباد، اسلام آباد، سرابنیز و آبدهگاه از جمله روستاهای شهرستان است که امسال عملیات زیرسازی و آسفالت معابردر آنان انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت تصریح کرد: هم اکنون روستای سر تنگ بیدک این شهرستان در حال عملیات آسفالت است.

شیرزاده مجموع اعتبار اختصاص یافته برای توسعه زیرساخت های رفاهی روستاهای باشت در سال جاری را ۱۵۰ میلیارد  ریال عنوان کرد.

وی همچنین از پیش بینی ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی چهار روستای آسیب دیده از سیلاب فروردین امسال از جمله حاج قلندر، میان تنگان،سرتیب آباد و آهورک  از توابع باشت خبرداد و افزود: ابلاغ این اعتبار در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت همچنین از اجرای طرح هادی در ۴۸ روستای بالای ۲۰ خانوار باشت خبر داد.

شیرزاده افزود: امسال همچنین هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات متوازن به اجرای طرح های عمرانی روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.

وی از تلاش های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبار توسعه روستاهای باشت قدردانی کرد.

شیرزاده با یادآوری اجرای طرح های عمرانی به ویژه آسفالت معابر با هزینه های کلان از دستگاه های خدمات رسان خواست در صورت نیازبه حفاری با بنیاد مسکن تعامل کنند.
شهرستان باشت دارای۱۲۰ روستا است که از این تعداد ۱۱ روستا دارای جمعیتی بیش از ۵۰ خانوار و ۴۴ روستا دارای جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار است.

۵۲درصد از جمعیت ۲۲ هزار نفری باشت در روستاها زندگی می کنند.

۸۱۴۳/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.