به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ازیاسوج، مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان در این مراسم ضمن تشریح عملکرد یکساله خود گفت : من به این استان تعلق خاطر دارم و سعی کردم در مدت مسئولیت خودم همه تلاش ها را برای توسعه و آبادانی بکار گیرم .

سید عبدالمجید نژاد نصوی در ادامه بیان کرد: آنهایی که فعالیت من را دیدند قطعا اذعان خواهند کرد خون شهیدان مسئولیت سنگینی روی دوش من ایجاد کرد .

نژاد صفوی بزرگترین مشکل خود در طول یکسال مدیریت استان را فشارهای سیاسی اعلام کرد و گفت : به کسی وابستگی ندارم و اگر بجایی رسیدم بر اساس شایسته سالاری بوده است .

وی گفت : فشارهای سیاسی بیشترین وقت را از من گرفت و انتصابات من در راه و شهرسازی استان برای خیر مردم بود که اصلا پشیمان نیستم .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت : قریب به ۲۵۰۰ کیلومتر راه اصلی فرعی و بزرگراه وجود دارد.

غلام محمد زارعی گفت: در سالهای گذشته نگاته به راه، ملی نبود و وضعیت راههای ما ۵۰ درصد زیر متوسط کشوری بود و الان شاهد هستیم که بالاتر از نرمال متوسط کشوری قرار گرفتیم که نشان از پی گیری و چانه زنی درست بوده است .

زارعی در خصوص اعتبارات حوزه راهسازی شهرستان بویراحمد و دنا گفت: در حوزه راههای اصلی امسال در بویراحمد و دنا ۶۵ میلیارد تومکان گرفتیم اول قرار بود ۲۷ میلیارد تومان تخصیص دهند که چانه زنی ها باعث افزایش اعتبارات شد.

وی در ادامه افزود : امکان تصور راه اهن برای استان خیلی سخت بود خوشبختانه علیرغم شرایط بحرانی در اقتصاد کشور ، فاز اول پروژه راه آهن اقلید – یاسوج اجرا شده است .

در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات سید عبدالمجید نژاد صفوی ، پژمان نیک اقبالی بعنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی معرفی شد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1266361
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.