به گزارش ایرنا،عبدالصمد اسفندیاری شنبه شب در دوره آموزشی خادم یاران آستان قدس رضوی در باشت اظهار داشت: این تعداد بسته آموزشی مورد نیاز دانش آموزان در هفته نخست سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش خیران در حمایت از دانش آموزان نیازمند از افراد توانمند خواست که برای حمایت از دانش آموزان خانواده های بی بضاعت پیش قدم شوند.

رابط خادم یاران آستان قدس رضوی باشت نیز در این آئین گفت: تاکنون ۳۷ نفر به عنوان خادم یار آستان قدس رضوی در این شهرستان نام نویسی کرده اند.

نادر گرامی با یادآوری سیره رضوی در کمک به نیازمندان ابراز داشت: هدف از ایجاد تشکل های خادم یاران آستان قدس رضوی در کشور تنها خدمت در حرم امام رضا (ع) نیست بلکه اگر افراد این تشکل بتوانند تنها گره گشای مشکل زندگی یک نفر شوند گام بزرگی در خشنودی خداوند متعال و بزرگان دین برداشته اند.

وی با یادآوری این نکته که کاروان زیارت اولی های این تشکل در باشت هنوز راهی مشهد مقدس نشده از مسئولان استانی خواست تا ترتیب اعزام یک کاروان از افراد بی بضاعت  در شهرستان را به حرم امام رضا (ع) بدهند.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت نیز در این آئین با اشاره به اینکه از زمان تشکیل انجمن آستان قدس رضوی در این شهرستان مشکل ازدواج،تحصیل و مسکن تعدادی از شهروندان با رایزنی های رابطان رفع شده است، از تلاش اعضای رابطان آستان قدس رضوی در شهرستان قدردانی کرد.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

/۱۶۶۲/۸۱۴۳/۶۱۱۰


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.