سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها ۲۶ و ۲۷ شهریورماه ۱۳۹۸ در رده های سنی نونهالان، امید، نوجوانان و جوانان در شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: ۸۸۰ کاراته کای زن از ۱۷ استان کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، گلستان، قزوین، سمنان، مرکزی، کرمان، همدان، یزد و البرز در این رقابت ها حضور داشتند و به مدت ۲ روز در بخش های کاتا و کمیته به مصاف یکدیگر رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم کاراته زنان سبک شیتوریو شیتوکای استان با ۱۶ ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده بود.

علوی عنوان کرد: در بخش کاتا بعثت تقویان در رده سنی جوانان، سونیا نعمتی در رده سنی نوجوانان، یگانه اعتمادنژاد در رده سنی نوجوانان ، نسترن عزیزی در رده سنی امید، لیلا محمدیان در رده سنی امید  و سایا معصومی نژاد نیز در رده سنی نونهالان اول شدند.

وی ابراز داشت: سونیا نعمتی در رده سنی نوجوانان بخش کمیته، مریم خدادادی در رده سنی جوانان بخش کمیته، زهرا نیکبخت در رده سنی نوجوانان بخش کاتا و مائده نیکبخت نیز در رده سنی نوجوانان بخش کاتا به مقام دوم دست یافتند.

علوی گفت: ام البنین داستان در رده سنی نوجوانان بخش های کاتا و کمیته و فاطمه هادی پور نیز در رده سنی جوانان بخش کاتا رتبه سوم را تصاحب کردند.

وی اظهار داشت: راضیه رمضانی و خدیجه بیژنی به عنوان مربی تیم کاراته زنان کهگیلویه و بویراحمد را در این رقابت ها همراهی کردند.

علوی افزود: در بخش تیمی این رقابت ها نیز استان های کرمانشاه، لرستان و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.