سه نفر زندانی در زندان شهرستان کهگیلویه (شهر دهدشت) در تاریخ ۲۵ خرداد سال جاری ، از زندان متواری شدند. 

سردار مهدی انصاری روز چهارشنبه در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، پس از تاریخ متواری شدن این سه زندانی دستگیری افراد متواری از زندان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: یکی از این زندانیان فراری متهم به قتل به نام "پ.خ" قاتل مرحوم ضرغام سال افزون، پس از رایزنی و هم اندیشی با بستگان و متنفذین و همچنین هماهنگی با مرجع قضایی و همراهی سازمان زندان ها در اوایل هفته جاری به پلیس معرفی و از آن طریق تحویل زندان شهر دهدشت شد.

سردار انصاری بیان کرد : با برگزاری جلساتی با حضور مسئولان مرتبط، اولیا ، بستگان، افراد متنفذ محلی در شهر دهدشت، مقرر شد نسبت به معرفی مجدد افراد متواری و تحویل به مرجع قضایی و زندان، همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند . 

وی ضمن توصیه و تذکر جدی به دیگر متواریان و همچنین افرادی که قصد همکاری و همدستی در اخفا و مدت دار شدن فرار این ۲ زندانی را دارند، افزود: با تمام توان در مقابل قانون گریزان و مجرمان می ایستیم .

وی توصیه کرد که که این ۲ زندانی متواری هر چه سریعتر خود را به نیروی انتظامی استان تسلیم کنند تا به مرجع قضایی و زندان تحویل داده شوند که در صورت معرفی  نکردن و تسلیم مجدد به قانون، با پیگیری جدی و تمام وقت پلیس کهگیلویه و بویراحمد  احتمال می رود شرایط سخت تری را در آینده برای خود رقم زنند.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.