به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز سه شنبه در آیین گشایش نمایشگاه شمیم حسینی در حرم امامزاده مختار (ع) شهرستان بویراحمد اظهار داشت: این طرح با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و برای نخستین بار در استان اجرا می شود.

وی افزود: بر اساس این طرح اقلام مورد نیاز ۶۰ هیأت مذهبی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری آیین های عزاداری در دهه نخست ماه محرم امسال با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اقلام در نمایشگاه شمیم حسینی مستقر در حرم امامزاده مختار (ع) شهرستان بویراحمد موجود بوده و از طریق حواله بین ۶۰ هیأت مذهبی استان توزیع می شود.   

حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: حواله ها از سوی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد صادر و در اختیار این ۶۰ هیأت مذهبی استان قرار داده می شود و مبالغ آنها نیز سه میلیون ریال و پنج میلیون ریال است.

وی ابراز داشت: طرح شمیم حسینی اقدامی مهم و حرکتی ارزشمند به منظور تأمین آسان تر و ارزان تر اقلام مورد نیاز تعدادی از هیأت های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد در دهه نخست ماه محرم امسال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰ میلیون ریال از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای اجرای طرح شمیم حسینی در این استان اختصاص یافته است.

حجت الاسلام جنتی پور اظهار داشت: تلاش می شود که سال های آینده تعداد هیأت های مذهبی مشمول این طرح در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد. 

وی افزود: نمایشگاه شمیم حسینی به مدت چهار روز و تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۸ در حرم امامزاده مختار (ع) شهرستان بویراحمد دایر است.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.