مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی برگزار شد .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام حمید برازش، مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر سه شنبه در این آیین، گفت: تبیین و ارتقای ظرفیت های فرهنگی و دینی در مناطق مختلف از جمله محورهای فعالیت سازمان تبلیغات است .

وی با اشاره به بخشی از فعالیت سالهای اخیر افزود: در سه سال گذشته، ارتباطاتی با هدف شکوفایی دینی و فرهنگی در سازمان تبلیغات انجام گرفت و تا بهمن ماه ۹۷ ، ۱۱۰ ماموریت با هدف پوشش بخش های مختلف عملیاتی شد .


برازش با اشاره به اینکه ارتباط با حوزه های نمایندگی در دانشگاه ها نیز اجرایی شد، اظهارکرد: گفتمان های دینی، برنامه های اعتکلاف و چندین محور برنامه دیگر نیز مخقق شد .

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر مدیریت هدفمند در عرصه های مختلف فرهنگی، خاطرنشان کرد: امید است این حرکت هاو جهش ها پایدار بوده و کاهش بیش از پیش  آسیب ها و مشکلات را رقم بزند .

برازش تصریح کرد: امید است با بکارگیری قشر جوان، شاهد شکوفایی حوده فرهنگ در بخش های مختلف باشیم .

وی از فعال سازی خیرین قرآنی برای اولین بار در استان خبر داد و بیان کرد: چاپ ۱۰۰۰۰ جلد قرآن از جمله خروجی های این مهم بوده است .

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برپایی جلسات متعدد با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر اقدامات اجرایی دانست .

برازش همچنین خواستار حمایت و نگاه بهتر به روحانیون مستقر در استان کهگیلویه و بویراحمد شد .


به گزارش ایسنا، در پایان این نشست از زحمات حجت الاسلام حمید برازش تقدیر و حجت الاسلام سید رضا افتخاری به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.