به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قانون فصل الخطاب و شاخص اصلی در هر مسیری از جمله انتخابات است.

وی همچنین بر رعایت حق الناس به عنوان مهمترین رکن برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند در استان تاکید کرد و یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رای مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.

کلانتری کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام دانست و گفت: بدون شک برای برخورد با متخلفان در این عرصه حساس و سرنوشت ساز رحم نخواهم کرد.

وی تاکید کرد: کلانتری پیشتر نیز کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام دانست و تاکید داشت که برای برخورد با متخلفان در این عرصه حساس و سرنوشت ساز رحم نخواهد کرد.

اختلافات بین بخشی تنها به استانداری ارجاع داده شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حل اختلافات درونی و بین بخشی با هماهنگی استانداری تاکید کرد.

وی یادآور شد: هیچ مدیری حق ندارد موردی از اختلافات و ناهماهنگی های بین بخشی را به سایر نهادهای بیرون از مجموعه دولت ارجاع دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست امروز شورای اداری را آغاز اجرای این دستور دانست و گفت: هر مدیری از این دستور تخطی کرد و مشکلات و اختلافات بین بخشی را به بیرون از مجموعه استانداری و نهادهای دولتی ارجاع داد ، بدون شک دیگر مدیر این دولت نخواهد بود.

کلانتری همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه عزل و نصب و یا حضور برخی مدیران و مقامات کشوری در مجموعه‌های خود را با فرمانداران هر شهرستان هماهنگ کنند.

وی تصریح کرد: البته مدیران شهرستان برای تغییر و انتصاب مدیران میانی و یا معاونت های خود نیازی به هماهنگی با فرمانداران ندارند و البته فرماندار نیز حق دخالت در این زمینه را هم ندارد.

وی همچنین از مدیران خواست که آستانه تحمل خود را برای خدمت به مردم و در مقابل انتقادهای سازنده رسانه‌ها بالا ببرند و البته تاکید کرد که مدیران نباید خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند و یا خود بستری برای ایجاد حاشیه سازی ها شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از مدیران مختلف در دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه عزل و نصب و یا حضور برخی مدیران و مقامات کشوری در مجموعه‌های خود را با فرمانداران هر شهرستان هماهنگ کنند.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.