به گزارش ایرنا، سید حسین کاظمی روز سه شنبه در نشست ساماندهی کیوسک های یاسوج اظهار داشت: افزون بر ۱۰۰ کیوسک در این شهر و حومه آن وجود دارد که برخی از آنها دارای مجوز و تعدادی نیز بدون مجوز هستند.

وی افزود: چنانچه مسئولان شهرداری یاسوج به زودی نسبت به جمع آوری کیوسک های بدون مجوز این شهر و حومه آن اقدام نکنند برای پاسخگویی به دادستانی و سازمان بازرسی استان معرفی خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انشعاب برق کیوسک های بدون مجوز شهر یاسوج و حومه آن از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان قطع شود.

کاظمی عنوان کرد: شهرداری یاسوج تا ۱۰ روز آینده مناطقی از این شهر و حومه آن که وجود کیوسک در آنها ضروری است را مشخص و به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کند.

وی ابراز داشت: باید اراده مصمم و راسخ از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی مربوطه برای جمع آوری کیوسک های بدون مجوز شهر یاسوج و حومه آن وجود داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار رعایت دقیق قانون برای جمع آوری کیوسک های بدون مجوز شهر یاسوج و حومه آن شد و گفت: در این زمینه باید از هرگونه فامیل بازی یا طایفه گرایی پرهیز شود.

کاظمی اظهار داشت: جمع آوری کیوسک های بدون مجوز شهر یاسوج و حومه آن از محل های شلوغ، پرتردد و پرترافیک آغاز شود.

وی افزود: کیوسک های بدون مجوز شهر یاسوج و حومه آن علاوه بر ایجاد سد معبر سبب تضییع حقوق مردم و عابران پیاده نیز می شوند.

کاظمی بیان کرد: بر اساس گزارش های رسیده برخی از کیوسک های بدون مجوز شهر یاسوج و حومه آن محل فروش مشروبات الکلی یا انواع مواد مخدر هستند.

۷۵۳۵/۶۱۱۰   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.