حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نهضت جزو برنامه ها، رویکردها و سیاست های مهم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است که به تمامی استان ها نیز ابلاغ شد.

وی افزود: ائمه جمعه جوان کهگیلویه و بویراحمد افرادی فعال، توانمند و پرنشاط هستند و در کنار آنان از ائمه جمعه پیشکسوت و باتجربه نیز بهره گرفته می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات و تلاش های ائمه جمعه پیشکسوت این استان هرگز فراموش نمی شود و باید همواره آنان را تکریم و تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی عنوان کرد: هم اینک آئین سیاسی، عبادی نماز جمعه در ۱۷ شهر و تعدادی از بخش های کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم این استان برگزار می شود.

وی ابراز داشت: هیچکدام از ائمه جمعه دائم و موقت کهگیلویه و بویراحمد استخدام دولت نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی گفت: اعضای ستادهای نماز جمعه شهرها و بخش های کهگیلویه و بویراحمد نیز بدون چشمداشت در حال خدمات رسانی به نمازگزاران و فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری آئین سیاسی، عبادی نماز جمعه هستند.

وی اظهار داشت: راه اندازی میزهای خدمت، برپایی نمایشگاه عملکردها و دستاوردهای ۴۰ سال اخیر آئین های سیاسی، عبادی نماز جمعه و ارائه برخی خدمات درمانی به نمازگزاران در دستور کار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی افزود: مصلاهای کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی دارند و تلاش استانداران پیشین استان برای ساخت مصلاهای جدید نیز ارزنده بوده است.

۷۵۳۵/۶۱۱۰  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.