پیام اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اواخر خرداد سال جاری یا همزمان با هفته تامین اجتماعی در تیرماه بخش نوزادان و مراقبت های ویژه آنها (NICU) در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی خواهد شد.
وی افزود: ارتقای تجهیزات پزشکی، گرفتن وسایل با تکنولوژی سطح بالا و سی تی اسکن از جمله خدمات انجام شده در بیمارستان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 بوده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال 97 بیش از 200 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی، دارو و لوازم مصرفی برای مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان هزینه شده است.
اکبری با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در سال قبل بیش از 95 درصد رضایتمندی عمومی را در پی داشته است، تصریح کرد: 42 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بیمه درمانی تامین اجتماعی برخوردار هستند.
وی عنوان کرد: در سال جاری، ارتقای وسایل تصویربرداری، تبدیل تجهیزات آنالوگ به دیجیتال و به روز رسانی ملزومات آزمایشگاهی و پاراکلینیکی از جمله برنامه های پیش رو در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
٩٣ هزار بیمه شده اصلی و در مجموع بیش از ٣٠٠ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات و حمایت‌های تامین اجتماعی قرار دارند.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.