نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اظهار نگرانی از نبود مدیریت یکپارچه برای توزیع امکانات در استان خوزستان برای سیل زدگان، گفت :‌ زمان سیل در مدیریت توزیع امکانات سیستم‌های موازی متعددی درست شد که باعث شد دسترسی مردم به امکانات به درستی صورت نگیرد.

 علی ساری در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با اعلام این مطلب گفت: درباره اردوگاه‌های اسکان هم مشکلاتی در ابتدای کار وجود داشت و تاحدودی بهتر شد اما کماکان مردم خانه و مزارع خود را از دست داده‌اند و چندین ماه باید با این شرایط سکونت داشته باشند و اکنون نیازمند خدمات بیشتر هستند. آن طوری که خود مسئولان سازمان هواشناسی به ما گفته‌اند سیستمهای فنی این سازمان نیاز به روز کردن تجهیزات دارد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه هم از وزارت نیرو خواست کسانی که حریم ها رودخانه‌ها را تخریب کرده‌اند به دادگاه معرفی کند.

ساری گفت: وزارت نیرو حریم رودخانه‌ها را مشخص کرده و باید طبق آن رعایت شود و هرکسی که راجع به حریم رودخانه‌ها تخلفی انجام داده بایستی در اسرع وقت به دادگاه معرفی شوند.

وی افزود:‌ صیانت و حفاظت از حریم رودخانه ها از وظایف وزارت نیرو بوده و اگر می بیند جایی تصرفی شده به دادگاه شکایت کند و نسبت به رعایت حریم ها اقدام کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که از عملکرد دولت در بحث سیلاب‌های استان خوزستان راضی هستید؟ هم اظهارداشت: پاسخ به این سوال را می‌توان به قبل و بعد از سیلاب ها داد. در قبل از سیل‌ها با عدد و رقم می توانم ثابت کنم که عملکرد دولت در مدیریت سیلاب استان خوزستان ضعیف بود و در شورای اداری وقتی قبل از سیل‌ها صحبت کردم که براساس داده های موجود اتفاقی در راه است اما مسئولان ارشد استانی و شهرستانی اشاره می کردند و می گفتند همه چیز تحت کنترل است و نگران نباشید.

ساری گفت:‌ در قبل از سیل، عملکردها ضعیف بود اما بعد از سیل، دولت نسبت به گسیل امکانات واقعا خوب کار کرد و امکانات فراوانی از قبیل موادغذایی و بهداشتی به استان خوزستان گسیل شد که نمی‌توان منکر آن شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.