سرگرد روح الله شهبازی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروند یاسوجی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه کرد و بیان کرده که به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت شده و خواهان پیگیری موضوع است.
وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص شد مبلغ 15 میلیون ریال از حساب وی طی چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که طی اقدامات صورت گرفته، متهم که مربی ورزشی شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.
سرگرد شهبازی‌پور بیان کرد: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی و سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال نمودن رمز اینترنتی آن کرده و طی چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود.
وی از شهروندان خواست از واریز مبالغ زیاد به حساب‌هایی که بیشتر با آن سروکار دارند و یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری کنند.
رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی‌شان را با دقت نزد خود نگهدارند و رمز کارت را به صورت دوره‌ای تغییر داده و ضمن فعال نمودن امکان دریافت پیامک، از تراکنش‌های انجام شده حساب خود مطلع شوند.
وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش تماس با آنها درمیان بگذارند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.