به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید محمد موسوی روز دوشنبه اظهار داشت: با دریافت گزارشی از اهالی روستای سربیشه شهرستان گچساران مبنی بر کشف جسد جوانی در باغستان این روستا ، ماموران پاسگاه امامزاده جعفر به محل اعزام شدند .
وی افزود : ماموران با جسد فردی از اتباع افغانی که آثار خراشیدگی و زخم بر روی سینه سمت چپ مشهود و بر روی زمین افتاده بود را مشاهده کردند که با تایید عوامل اورژانس مبنی بر فوت ، اقدامات قانونی و هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه انجام شد.
فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت:با انجام بررسی های میدانی و تحقیقات گسترده در این زمینه توسط مأموران مشخص شد،مقتول فردی 22 ساله و تبعه افغان ، در باغ شخصی به عنوان کارگر و نگهبان مشغول بکار بوده است.
وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مرجع قضایی ، اقدام های ویژه میدانی و تلاش مضاعف و استفاده از شگردهای پلیسی ، قاتل کمتر از 4 ساعت شناسایی، دستگیر و به ارتکاب قتل به طور صریح اعتراف کرد.
موسوی بیان کرد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم جهت رسیدگی تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس ،از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه جرم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق سامانه تلفنی 110به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
پارسال بیش از 2 هزار متهم به دلایل مختلفی مانند سرقت، اعتیاد و قاچاق شهرستان گچساران شناسایی و دستگیر شدند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
1662/8143/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.