علی حسن مظاهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 70 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل ‌زدگان کشور در نقاط مختلف این استان دایر است.
وی افزود: تاکنون افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک ‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به سیل ‌زدگان کشور در این پایگاه ‌ها و دفاتر کمیته امداد استان جمع ‌آوری ‌شده است.
معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیکوکاران و مردم این استان می ‌توانند برای مشارکت در امر کمک رسانی به سیل ‌زدگان کشور علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان با شماره گیری کد #99*074*8877* از طریق تلفن همراه نیز اقدام کنند.
مظاهری از مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد در صورت داشتن تمایل برای واگذاری امانی منازل مسکونی خالی از سکنه خود به سیل زدگان خوزستان و لرستان به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مراجعه یا از طریق سامانه پیامکی 3000333374 اقدام کنند.
بر اثر بارندگی های شدید نوروز امسال در استان های گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان و جاری شدن سیل مناطق زیادی از این چهار استان دچار خسارت شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.