به گزارش ایرنا، در روز های اخیر فیلم منتشر شده 20 ثانیه‌ای در فضای مجازی دست به دست می چرخد که در آن کوه به شکل وحشتناکی ریزش می‌کند و سودجویان و سو استفاده کنندگان آن را ریزش کوه در جاده بی‌بی حکیمه (س)عنوان کرده اند.
حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فیلم ریزش کوه مربوط به سه سال پیش در یکی از جاده‌های شمال کشور است و هیچ ربطی به استان کهگیلویه و بویراحمد و حرم بی‌بی حکیمه (س) ندارد.
وی افزود: برخی افراد سودجو در فضای مجازی این فیلم را تهیه و آن را با عنوان ریزش کوه در بی‌بی حکیمه (س) منتشر کردند.
حجت الاسلام جنتی پور بیان کرد: از دستگاه‌ها و مراجع قضایی خواسته شده که این موضوع را پیگیری و با عوامل تهیه و انتشار این کلیپ برخورد کنند زیرا که انتشار این فیلم در خصوص رانش زمین در حرم بی‌بی حکیمه (س) خلاف واقعیت و کذب محض بوده و چنین چیزی صحت ندارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در تمامی ساعات روز حرم بی‌بی حکیمه (س) رصد می‌ شود و چنین چیزی وجود ندارد.
وی به شایعه‌سازان و عوامل تهیه و انتشار این فیلم توصیه کرد دست از کارهای خلاف اخلاق بردارند.
حجت الاسلام جنتی پور از دستگاه‌های قضا خواست فضای مجازی را به حال خود رها نکنند و به فکر مردم و افکار عمومی باشند زیرا که انتشار چنین فیلم ‌هایی موجب تشویش اذهان عمومی می شود.
براساس گزارش ها این بانوی بزرگوار از دختران حضرت امام موسی بن جعفر (ع) است که در زمان حکومت بنی‌عباس زندگی می‌کرده است.
حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه (س) در 80 کیلومتری شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.