محمد نصیری راد در گفت و گو با ایرنا افزود: به رغم شروع بارندگی شدید در استان تا ظهر دوشنبه تمامی جاده های استان باز است و تاکنون مشکلی در محورهای مواصلاتی گزارش نشده است.
وی ادامه داد: 158 نیروی راهداری با 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از دو روز گذشته و در پی هشدار‌های هواشناسی به صورت اماده باش برای خدمت به مردم در محل کار حاضر هستند.
نصیری راد یادآوری کرد: رسالت این اداره کل از 26 آذر عملیات راهداری برای امدادرسانی به مسافران در ایام زمستان شروع شد که سال گذشته نیرو‌های راهداری با تمام تجهیزات برای مقابله با بحران ناشی از برف و باران آماده و پای کار بودند.
وی با اشاره به طرح نوروزی راهداری گفت: با شروع طرح نوروزی، پاکسازی ورودی شهر‌ها که از نخاله و پلاستیک‌ها پر شده بود در دستور کار حمل و ‌نقل جاده‌ای قرار گرفت و تا 10 کیلومتری ورودی شهر‌ها پاکسازی شد، ضمن اینکه اجرای خدمات فرعی و روستایی تعمیر روشنایی محور‌های برون شهری و تونل‌ها از دیگر خدمات ارائه شده است.
نصیری تصریح کرد: در حال حاضر تمام تونل‌های استان از روشنایی برخوردار هستند و قطعی موردی برق در برخی مسیرها به دلیل سرقت کابل‌های برق توسط سارقان است که این موضوع به معضل بزرگی تبدیل شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان گفت: نیروی راهداری در دو کشیک با 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 23 راهدارخانه ثابت و سیار آماده مقابله با بحران ناشی از بارش باران و برف هستند و تلاش می کنند مشکلی برای مردم و مسافران ایجاد نشود ترافیک در سطخ استان روان باشد.
نصیری‌راد به مردم توصیه کرد قبل از سفر از طریق شماره 141 از وضعیت ترافیک و هوا اطلاع پیدا کنند.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.