به گزارش ایرنا، ولی بهره مند با بیان اینکه احتمال تغییرات جوی وجود دارد افزود: اداره کل هواشناسی استان به صورت روزانه نقشه های آینده را رصد کرده و درصورت هرگونه تغییر اطلاع رسانی می شود.
وی گفت : در 24 ساعت گذشته لیکک با بیشنه دمای 21 و 5 دهم درجه سانتیگراد گرم ترین و سی سخت با کمینه دمای 6 دهم درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

**هشدار مدیریت بحران به شهروندان و گردشگران
همچنین بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر بارندگی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری اداره کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد ، از هموطنان خواست تا از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.
در این اطلاعیه آمده است: بنا به پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان و اطلاعیه های سازمان مدیریت بحران کشور، از دوشنبه ، سوم فروردین ماه با ورود سامانه بارشی به جو استان، تا روز سه شنبه به تناوب شاهد رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش تگرگ خواهیم بود که بارش در برخی مناطق سردسیری و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
اوج فعالیت این سیستم روزهای دوشنبه و سه شنبه (چهارم و پنجم فروردین 1398 ) است که احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، کاهش دید افقی بالا خواهد بود.
این اطلاعیه می افزاید: با توجه به تعطیلی نوروز و مسافرت ها در جاده های مواصلاتی استان، دستگاه های خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان های هشت گانه واحدهای کشیک شبانه روزی خود را فعال می کنند.
ستاد بحران از شهروندان، مسافران و گردشگران خواسته ، ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها، تدابیر لازم را اتخاذ و از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.
/1662/9929
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.