به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری عصر یکشنبه در آیین تجلیل از رزمی کاران مدال آور سال 1397 کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رزمی کاران این استان ثابت کردند که محدودیت های مالی هیچ خللی در اراده راسخ آنان برای رسیدن به موفقیت های ملی ایجاد نمی کند.
وی افزود: افتخارهای ملی رزمی کاران کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 بدون هیچگونه بهانه تراشی یا شکایت از کمبود امکانات و مشکلات مالی کسب شد که ارزش کار را مضاعف کرده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: همت متولیان امر و رؤسای هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و حمایت همه جانبه دولت و وزارت ورزش و جوانان سبب شد که امسال ورزش این استان درخشان و پررونق باشد.
کناری عنوان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و اقدامی برای رسیدن ورزشکاران این استان به اهداف متعالی تر در کشور دریغ نمی کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اهتمام جدی دولت تدبیر و امید ایجاد زیرساخت های لازم ورزشی در این استان بوده است.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: سال 1397 اجرای 24 طرح ورزشی در زمینه های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد هدف گذاری شد که همگی آنها به بهره برداری رسید.
وی افزود: ابتدای امسال تاکنون هر 15 روز یک طرح ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا و تقدیم جامعه ورزش استان شده که نوعی رکوردشکنی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کسب موفقیت ها و افتخارهای ارزنده امسال در عرصه ورزش این استان، بیان کرد: سال 1398 ورزشکاران استان حضور پررنگ تری در رقابت های ملی خواهند داشت.
علوی عنوان کرد: نباید به افتخارها و موفقیت های فعلی کسب شده در حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد اکتفا کرد زیرا توانمندی های ورزشکاران استان چشمگیر است.
وی ابراز داشت: باید از ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد برای قهرمان پروری و کمک به رشد، توسعه و اعتلای روزافزون ورزش همگانی و قهرمانی این استان استفاده بیشتر و بهینه تری شود.
علوی گفت: سطح دانش و آگاهی مربیان و داوران کهگیلویه و بویراحمد باید به روز شده و بیش از پیش ارتقا یابد.
60 رزمی کار مرد و زن رده های مختلف سنی کهگیلویه و بویراحمد که از ابتدای امسال تاکنون در رقابت های ملی موفق به کسب نشان شده بودند در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.