به گزارش ایرنا، زهرا حسن زاده یکی از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: برپایی این نمایشگاه اقدامی مهم از سوی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف یاسوج در راستای رفاه حال مردم از جمله قشرهای کم درآمد است.
صدیقه سلیمانی یکی دیگر از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اظهار داشت: برخورد تمامی عوامل اجرایی و غرفه داران این نمایشگاه با افراد بازدیدکننده مناسب و میزان استقبال مردم نیز مطلوب است.
یکی دیگر از افراد بازدیدکننده از این نمایشگاه بیان کرد: انتظار می رود که متولیان امر زمان برپایی آن را چند روز و تا اوایل فروردین ماه 1398 تمدید کنند.
بهنام شریفی عنوان کرد: تخفیف 10 تا 25 درصدی قیمت اجناس عرضه شده در این نمایشگاه رضایت بخش بوده و تا حد زیادی سبب افزایش قدرت خرید مردم شده است.
نمایشگاه بهاره یاسوج 17 اسفندماه و در آیینی با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت.
مدیر نمایشگاه بهاره یاسوج گفت: این نمایشگاه با 300 غرفه تا 27 اسفندماه 1397 دایر است.
محمدرضا مصلحی اظهار داشت: مکان برپایی آن در محل نمایشگاه های شهرداری یاسوج واقع در شرف آباد و کنار ترمینال مسافربری شهید قرنی این شهر است.
وی افزود: تیم های بازرسی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه مستقر هستند.
مدیر نمایشگاه بهاره یاسوج بیان کرد: مردم می‌ توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در این نمایشگاه به بازرسان مستقر مراجعه و تخلفات را گزارش دهند.
مصلحی عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و افزایش تقاضا برای تأمین کالاهای مورد نیاز و اساسی این نمایشگاه با هدف کنترل و تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت ‌ها و رفاه حال مردم برپا شده است.
وی ابراز داشت: در این نمایشگاه نیازمندی‌ های شب عید مردم از قبیل کفش، پوشاک، تنقلات، شیرینی و خشکبار با 10 تا 25 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می ‌شود.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 27 هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.