به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی روز چهارشنبه در نشست شورای حفاظت از بیت ‌المال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برخورد قانونی لازم با مدیران اجرایی کم کار، سهل انگار و متخلف این استان نیز از سوی دستگاه قضایی استان خواهد شد.
وی افزود: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش به فکر مردم این استان و به ویژه قشرهای آسیب پذیر استان باشند و برای خدمات رسانی بهتر به آنان بکوشند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی مدیران اجرایی این استان در برابر بیت‌ المال ضامن هستند و چنانچه کوچکترین کوتاهی در حفظ آن انجام شود باید پاسخگو باشند.
حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: باید مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با عمل به آموزه های دین مبین اسلام و تأسی از ائمه اطهار (ع) در مصرف بیت ‌المال حساسیت خاصی داشته باشند.
وی ابراز داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد همواره به این نکته مهم توجه داشته باشند که بیت ‌المال باید در راه خدمت به مردم استفاده شود.
حجت الاسلام مزارعی گفت: چنانچه مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به طور مناسب و شایسته از بیت ‌المال استفاده نکنند در برابر خون شهدا مسئول هستند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.