معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات شهرستانی بدهکار به این شرکت در روزهای آینده خبرداد.

 به گزارش ایلنا، فتح الله جهانتاب گفت: متاسفانه ادارات استانی و شهرستانی در پرداخت بدهی‌های خود به این شرکت سهل‌انگاری می‌کنند و با وجود پیگیری‌های مکرر و مستمر کتبی و شفاهی، از پرداخت بهای برق مصرفی خودداری می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای وصول مطالبات خود راهی جز قطع برق این ادارات ندارد، افزود: به مدیران نواحی اعلام کرده ایم برق ادارات دولتی شهرستانی که به این شرکت بدهکار هستند را قطع کنند.
 
معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان بدهکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان در این استان را بیش از ۶۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: حدود ۴۳ درصد از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان است.
 
جهانتاب با تاکید بر قطع برق ادارات استانی و شهرستانی، یادآورشد: در مرکز استان نیز برق ساختمان‌های مرکزی دستگاه‌ها و شرکت‌های بدهکار قطع خواهد شد.
 
وی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت توزیع نیروی برق استان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.