سید محمد تقوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آیین باشکوه با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، علی محمد احمدی استاندار، خانواده های جانباختگان و سایر مسئولان ، مدیران و عوامل اجرایی و امدادی و اقشار مختلف مردم در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در طول هفته جاری نیز آیین های گرامیداشت و خودجوش مردمی نیز برگزار خواهد شد، گفت: امروز نیز با حضور خانواده های جانباختگان و قشرهای مختلف مردم و رسانه ها نیز آیین باشکوه و گرامیداشت 66 مسافر و جانباخته این سانحه در فرودگاه یاسوج برگزار شد.
تقوی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری مراسم باشکوه برای خانواده های دغدار این سانحه در روز چهارشنبه هفته جاری، در آینده ای نزدیک نیز با حضور برخی مقامات کشوری و استانی نیز آیین تجلیل از تمامی عوامل اجرایی و امدادی اعم از هلال احمر، مدیریت بحران، اورژانس، پزشکی قانونی، رسانه ها ، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی نیز تجلیل می شود.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 66 مسافر و خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 96 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در کوه دنا سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی دنا سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
3016/7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.