جلال پوران فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۲۱ دقیقه امروز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۷ به وقوع پیوست که پنج نفر از سرنشینان این سه خودرو به شدت مصدوم شدند.
وی افزود: به محض اعلام این خبر 2 گروه اورژانس از سپیدار و کوشک به منطقه اعزام شدند و با توجه به مصدومیت و شکستگی باز یکی از مصدومان که در وضعیت نامناسبی قرار داشت برای نجات مصدوم اورژانس هوایی یاسوج نیز به محل اعزام شد.
پوران فرد عنوان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط اکیپ‌های نورآباد ممسنی به بیمارستان این شهر و مصدوم بدحال که شکستگی باز اندام داشت با بالگرد یاسوج به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.
وی تصریح کرد: از سه مصدوم انتقالی به نورآباد ممسنی 2 نفر دچار تروما به قفسه سینه و یک مصدوم دچار شکستگی در اندام دست شده بود که و ضعیت عمومی هر سه خوب گزارش شده است.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
در سال 96 استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی در کشور بر حسب جمعیت رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در 9 ماه اول امسال در استان ۱۵۳ نفر بوده این در حالی است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۴۵ نفر بوده که رشد 5.5 درصدی داشته است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.