به گزارش ایرنا، رضا دهبانی پور روز یکشنبه در پنجمین روز نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال در بازدید از غرفه ایرنا اظهار داشت: اکران فیلم های دهه فجر امسال تنها در یاسوج برگزار می شود و با شهرستان کهگیلویه در این زمینه توافق انجام نشده است.
وی با اشاره به اینکه فیلم های دهه فجر امسال بیشتر در روز اکران می شوند، افزود: در بخش کودکان و نوجوانان چهار تا پنج فیلم با عنوان پروانه ها به صورت رایگان در صبح ها اکران خواهد شد که هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش در این زمینه انجام شده است.
دهبانی پور بیان کرد: در کنار این آیین از سرداران بومی کهگیلویه و بویراحمد از سطوح فرماندهی گردان به بالا برای حضور در جمع هنرمندان دعوت می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در افتتاحیه این جشنواره به جای جشن تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر از خانواده های شهدای هنرمند و فرزندان آنان تقدیر خواهد شد.
دهبانی پور تصریح کرد: برپایی موسیقی فجر از دیگر برنامه های در دست اجراست که براساس تفاهم نامه ایجاد شده این جشنواره از تاریخ 24 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
وی با اشاره به فراخوان انتخاب کتاب برتر استان، تصریح کرد: تاکنون بیش از 150 اثر از نویسندگان طی سال های 96 و 97 به دبیرخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رسیده که برای داوری به تهران ارسال شده اند.
دهبانی پور یادآور شد: پس از داوری آثار طی یک مراسمی از برترین های کتاب تجلیل خواهد شد.
هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها روز چهارشنبه در قالب 129 غرفه با حضور جمعی از مسئولان، مقامات اجرایی کشوری و استانی در محل مصلی امام خمینی (ره) مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
در این نمایشگاه بیش از 3 هزار و 580 عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
همچنین برای نخستین بار 12 غرفه رسانه ای شامل خبرگزاری ها، مطبوعات و روزنامه های محلی و کشوری و پایگاه های خبری در این نمایشگاه دایر شده است.
این نمایشگاه تا 8 بهمن ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 12 صبح و عصرها از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 20 از نمایشگاه بازدید کنند.
/6110/9928
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.