هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعلام از سوی ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان استان ها در شورای عالی آموزش‌ و پرورش انجام شده است.
وی افزود: در این انتخابات سه معلم از استان های مختلف کشور به‌ عنوان نماینده مدیران و معلمان در شورای عالی آموزش‌ و پرورش برگزیده می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام نویسی کاندیداهای شرکت در این انتخابات از 29 دی ماه تا چهارم بهمن ماه 1397 ادامه دارد.
زارع پور عنوان کرد: مدیران و معاونان مدارس، آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مشاوران، مربیان و استادکاران کهگیلویه و بویراحمد که دارای شرایط لازم هستند می‌ توانند به عنوان داوطلب در این انتخابات شرکت کنند.
وی ابراز داشت: مهمترین شرایط شرکت در این انتخابات شامل داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و سابقه کار بین 12 تا 31 سال است.
زارع پور گفت: داوطلبان می‌ توانند از 2 روش ورود به سایت به نشانی اینترنتی https://home.sinarubik.ir یا نصب اپلیکیشن سینا از طریق پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی http://medu.ir/fa بر روی تلفن همراه و استفاده از این برنامه برای ورود به پنل انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش اقدام کنند.
وی اظهار داشت: متقاضیان پس از درج مشخصات شخصی در این سایت کاندیدا بودن خود برای شرکت در این انتخابات را اعلام و کد انتخاباتی دریافت می کنند.
زارع پور افزود: زمان رأی گیری الکترونیکی از طریق سامانه در این انتخابات از 6 تا 9 بهمن ماه امسال است.
وی بیان کرد: نتایج این انتخابات نیز 9 بهمن ماه 1397 اعلام می شود.
حدود پنج هزار معلم مرد و زن تدریس به افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.