هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و 142 سوادآموز مرد و زن دوره انتقال کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون شرکت می کنند.
وی افزود: برای برگزاری این آزمون 700 جلد کتاب «حمایت از کالای ساخت ایران» بین سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون فرصتی ارزنده برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بین سوادآموزان استان است.
زارع پور عنوان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این آزمون شامل کمک به تحقق هر چه بهتر شعار سال و گسترش روزافزون فرهنگ مطالعه بین سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی ابراز داشت: اطلاع رسانی لازم در مورد زمان و جزئیات برگزاری این آزمون با مشارکت رسانه ‌ها، نهادهای فرهنگی و دستگاه های آموزشی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌ شود.
زارع پور گفت: چهار سوادآموز برتر این آزمون در هر کدام از شهرستان ها و مناطق 13 گانه کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل خواهند شد.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 نرخ باسوادی گروه سنی 10 تا 49 سال در کهگیلویه و بویراحمد 92.7 درصد بوده و میانگین کشوری آن نیز 94.7 درصد است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.