سردار مهدی انصاری روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران پلیس در عملیات ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به چهار دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.
انصاری تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از پژو ها 350 کیلو گرم بادام زمینی خارجی، 425 کیلوگرم گردو خارجی، 100 تخته پتو خارجی و از خودروی سمند یک هزار و 631 متر پارچه خارجی که همگی فاقد اسناد مثبت گمرکی بودند، به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.
وی افزود: در این زمینه پنج متهم دستگیر و به همراه پرونده هایشان به تعزیرات حکومتی یاسوج تحویل و همچنین خودروها به پارکینگ منتقل شدند.
ارزش پارچه ها یک میلیارد و 957 میلیون و 200 هار ریال، گردو ها 630 میلیون ریال، بادام زمینی ها 350 میلیون ریال و پتو ها 90 میلیون ریال است.
وی تاکید کرد که قاچاق کالا ضربه جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند و نیروی انتظامی با این مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
در سالهای اخیر محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به مبادی انتقال کالای قاچاق از بنادر جنوبی به استانهای مرکزی و تهران تبدیل شده است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.