قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی با اعتبار 14 میلیارد ریال و با مشارکت مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی کشور و کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده است.
وی افزود: عملیات اجرایی این تعداد واحد مسکونی از سال گذشته آغاز ‌شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد سرپناه امن و تأمین مسکن برای مددجویان زیر پوشش یکی از مهمترین برنامه‌ های کمیته امداد این استان است.
مبشری عنوان کرد: 9 ‌ماه امسال 808 مورد انواع خدمات عمرانی از جمله خرید، ساخت‌ و ساز، تعمیر، تکمیل، بازسازی، بهسازی و مقاوم ‌سازی مسکن مددجویی و ساخت سرویس بهداشتی با اعتبار 33 میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد.
وی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ساخت 800 واحد مسکن مددجویی با اعتبار 280 میلیارد ریال در مناطق محروم این استان و در قالب تفاهم ‌نامه سه‌ جانبه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سپاه پاسداران کشور و کمیته امداد استان را در برنامه دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی 130 واحد آغاز شده است.
مبشری اظهار داشت: 14 سری جهیزیه به ارزش 700 میلیون ریال نیز امروز و با مشارکت مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد کمک به ازدواج مددجویان زیر پوشش است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فعالیت شاخص ‏کمیته امداد این استان برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان زیر پوشش استان اعطای جهیزیه به نوعروسان است.
مبشری عنوان کرد: 2 هزار و 822 مورد جهیزیه، هدیه ازدواج و کمک به ازدواج مجدد زنان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 66 میلیارد و 780 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان استان پرداخت‌ شده است.
32 هزار و 687 خانوار با جمعیتی افزون بر 80 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.