داریوش دیودیده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جلسه ای که با مسئولان اتحادیه های میوه و تره بار، خشکبار و آجیل برگزار شد، مقرر گردید از طریق فراخوان واحد های صنفی زیر مجموعه این اتحادیه ها، واحدها موظف به عرضه این محصولات با 5 تا 10 درصد تخفیف در این ایام شوند.
وی افزود: 18 اکیپ ،پایش و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد را در زمان های صبح، عصر و شامگاه با کنترل بازار و مناطق فروش و عرضه محصولات پر مصرف انجام خواهند داد.
دیودیده عنوان کرد: این گشت ها به شکل مشترک انجام می شوند ماموران تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف در این برنامه ها با صنعت و معدن همکاری خواهند داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بر تامین نیاز و خرید شهروندان از طریق فروشگاه های مجاز و معتبر تاکید کرد.
وی اظهار داشت: در صورت بروز مشکل در خرید محصولات، شهروندان می توانند موارد، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه 124 و مراجعه حضوری به سازمان صنعت و معدن ارائه داده تا پیگیری لازم انجام شود.
شب اول زمستان در کهگیلویه و بویراحمد به اول چله معروف است. شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است و به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) گفته می‌شود.
/9868/1662/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.