نستهن مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح برای کاهش بار ترافیکی و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور اردیبهشت 94 آغاز شد.
وی افزود: پیمانکار و مجری طرح با حساسیت و دقت این طرح را به اتمام خواهند رساند و مشکلی همچون پل سوم بشار برای این پل پیش نخواهد آمد زیرا که از ایمنی کامل برخوردار است.
مقدم بیان کرد: هم اینک 240 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شهرداری برای تکمیل این پل اختصاص یافته است.
شهردار یاسوج ابراز داشت: این پل همچون دیگر طرح های عمرانی شهرداری یاسوج بر اساس شعار سرعت، دقت و کیفیت در حال ساخت است.
پل چهارم بشار یاسوج در سه دهانه 30، 37 و 33 متری به طول 150 متر چهارمین پلی است که بر روی رودخانه بشار یاسوج احداث در حال احداث است.

**25 درصد شهر یاسوج آسفالت نیست
وی عنوان کرد: وسعت این شهر سه هزار و 200 هکتار است که حدود 20 درصد سطح آن را معابر تشکیل می‌دهند.
مقدم تصریح کرد: بیش از یک میلیون و 600 متر مربع معابر خاکی در این شهر موجود است که تاکنون 100 هزار متر مربع آسفالت توسط شهرداری یاسوج صورت گرفته و سرجمع میزان لکه گیری‌های انجام شده 22 هزار نقطه در این شهر بوده و 11 کیلومتر جدول احداث شده است.
وی افزود: یکی از بزرگترین خیابان ها به طول پنج کیلومتر و عرض ۴۵ متر از بنسنجان شروع و با عبور از مناطق شرف آباد، دولت آباد و بخشی از زیرتل به جاده ساحلی قبل از پل سوم بشار متصل می‌شود.
شهردار یاسوج ابراز داشت: 45 متری شرف آباد پس از سه دهه با حمایت مردم این طرح با سرعت بسیار مطلوبی در مقایسه با سایر طرح های تملک و آزادسازی در طرح تفصیلی شهر یاسوج در حال انجام است.
مقدم گفت: 45 هزار متر فضای سبز نیز در بلوار این طرح احداث می‌شود که باعث افزایش سرانه فضای سبز شهر یاسوج خواهد شد.
وی بیان کرد: طرح محله های بختیاری در حاشیه بلوار کشاورز کلنگ زنی شد به سبب وجود معارض بی نتیجه ماند این در حالی است که برای این طرح اعتبار لازم تامین شده بود.
در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به بیش از 200 هزار نفر جمعیت خدمات رسانی می شود.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.