محسن رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بارندگی‌های اخیر 2 اکیپ از نیروهای عملیاتی شهرداری یاسوج در نقاط مختلف شهر به عملیات لکه گیری معابر و خیابان‌ها مشغول هستند.
وی تاکید کرد: در هفته جاری نزدیک به یک هزار نقطه از معابر مختلف شهر یاسوج ترمیم و لکه گیری شده است و این عملیات تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری یاسوج بیان کرد: مدتی به دلیل شرایط خاص کشور مشکل تأمین قیر وجود داشت که با پیگیری‌های مداوم تا حدودی برطرف شده است.
رضایی ابراز داشت: برای آسفالت و روکش معابر نیز مناقصات از سوی شهرداری یاسوج برگزار شده و در این حوزه اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: عمر معابر شهر یاسوج بالاست و فرسودگی‌های خیابان‌ها از سال‌های گذشته تاکنون یک معضل بوده که نیازمند توجه مسئولان استانی در زمینه تأمین اعتبار است.
رضایی ادامه داد: بخش قابل توجهی از خرابی‌های معابر مربوط به شهرداری نیست و در حوزه کاری دستگاه‌های خدمات رسان است که باید نسبت به ترمیم آن اقدام کنند.
وی گفت: بر اساس گزارش‌های رسمی بیش از 85 درصد از کنده کاری‌ها و چاله‌های خیابان‌های شهر یاسوج متعلق به دستگاه‌های خدمات رسان است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری تاکید کرد: با وجود اینکه بخش زیادی از این خرابی‌ها در حوزه کار شهرداری نیست اما این نهاد، برای رفاه حال شهروندان نسبت به ترمیم معابر اقدام می‌کند.
در یک سال گذشته بیش از 20 هزار مورد لکه گیری و 100 هزار متر مربع آسفالت در شهر یاسوج انجام شده است.
شهر یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیش از 130 هزار نفر جمعیت دارد و وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های آن همواره مورد انتقاد بوده است.
/6110/9928
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.