به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، سید هاشم موسوی روز دوشنبه افزود: متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی خلیج فارس بهمئی، دهدشت 2 و سقاوه از مشوق‌های جدید سرمایه گذاری برخوردار می‌شوند.
وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیأت مدیره شهرک‌های صنعتی استان شهرک‌های خلیج فارس بهمئی، دهدشت 2 و سقاوه از بخشودگی تا 90 درصد اقساط زمین صنعتی پس از بهره برداری، کاهش سهم آورده نقدی و افزایش تعداد اقساط برخوردار می‌شوند.
وی افزود: رونق شهرک‌های صنعتی موجب رشد اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان‌های محل استقرار شهرکها می‌شود.
موسوی ادامه داد: شهرک صنعتی خلیج فارس بهمئی با توجه به نزدیکی به بنادر جنوبی خلیج فارس، وجود صنایع نفت و گاز در بهمئی، نزدیکی به فاز 1 و 2 پالایشگاه گاز بیدبلند و معافیت‌های مالیاتی در مناطق محروم از مزیت نسبی برخوردار است و چشم انداز روشنی دارد.
وی یادآوری کرد: برای حمایت از سرمایه گذاران مجوزهای لازم را در سریعترین زمان ممکن در اختیار سرمایه گذار قرار می‌دهیم ودست آنان را به گرمی می‌فشاریم.
موسوی افزود: باید با اعطای مشوق‌ها و تعامل با سایر دستگاه‌ها مسیر احداث یک واحد صنعتی را تسهیل و تسریع دهیم.
وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خلیج فارس لیکک گفت: از فعالان اقتصادی و متقاضیان برای سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی دعوت کرده و آمادگی کامل در حمایت ویژه از این متقاضیان را داریم.
هم‌اینک حدود 300 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 13 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.
6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.