به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان با اشاره تجربه‌های چهار دهه گذشته اظهار داشت: هر زمان ملت و مسئولان برای رسیدن به آرمانی با هم همدل شدند پیروز شده‌ایم.
وی تصریح کرد: آئین راهپیمایی روز سیزدهم آبان امسال به دلیل شرایط حساس کشور پرشورتر از سال‌های گذشته به صحنه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل می‌شود.
امام جمعه شهر دوگنبدان با نگاهی گذرا به وقایع تاریخی روز سیزدهم آبان مانند تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی گفت: شکوه راهپیمایی روز سیزدهم آبان باعث ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.
حجازی بیان کرد: انسجام، تقوی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شرایط کنونی بهترین پاسخ به تهدیدها و زیاده خواهی های دشمنان است.
امام جمعه دوگنبدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آئین با شکوه اربعین حسینی که باحضور زائرانی از 40 کشور دنیا در کشور عراق برگزار شد، گفت: این مراسم نشان دهنده عظمت مکتب تشیع در دل مردم است.
وی به حضور هزاران نفر از مردم کشورمان در آئین اربعین حسینی در کشور عراق در کنار برخی از مسئولان لشکری و کشوری اشاره کرد و افزود: این حضور گسترده می‌تواند فصل جدیدی برای پیوند ملت و دولت باشد.
حجازی از برگزاری آئین دهه آخر صفر از روز دوازدهم آبان به مدت پنج شب در مصلای شهر دوگنبدان خبر داد و از همه مردم و مسئولان خواست در این مراسم شرکت کنند.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.