محمدمهدی احمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای کارهای بنیادی در وزارت ارشاد اظهار داشت: با تاکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و پیگیری‌های وزیر ارشاد کمیته‌ای برای شفاف سازی برنامه‌های این وزارتخانه تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه عدم شفافیت در برنامه‌های ارشاد نوعی خلأ فرهنگی محسوب می‌شد گفت: همه برنامه‌ها، قرار دادها و فعالیت‌های ارشاد برای آگاهی و اعتماد عامه مردم در سایت وزارت خانه انتشار داده می‌شود.
احمدی یکی دیگر از نوآوری‌های جدید در وزارت ارشاد در دولت تدبیر و امید را تشکیل کمیته برای آسیب شناسی در مجوزهای صادر شده از سوی وزارت ارشاد دانست و بیان کرد: کمیته‌ای برای ضرورت صدور مجوزهای صادره در حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر افراد برای صدور مجوز دچار مشکلاتی بودند افزود: هدف از تشکیل کمیته ایجاد تسهیلات و شرایط مناسب صدور مجوز است.
احمدی اضافه کرد: با تشکیل این کمیته مجوزهای دارای شرایط خاص منتفی و در برخی مجوزها نیز شرایط تخفیف به نحو احسن اجرایی خواهد شد.
مشاور وزیر ارشاد واگذاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به صنوف را نیز از دیگر برنامه‌های وزارت ارشاد دانست و گفت: با واگذاری برنامه‌ها به صنوف، ارشاد کار نظارت، هدایت و حمایت از صنوف را انجام می‌دهد.
احمدی تصریح کرد: با مدیریت صنوف در برنامه‌های فرهنگی و هنری مشارکت مردمی نیز به نحو احسن افزایش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت ارشاد یک مرکز فرهنگی است باید رفتار کارکنان و مسئولان در راستای ارائه خدمت یک رفتار عادلانه و اخلاقی باشد.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید تحول اساسی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد و هم اکنون یک آرامش خوبی در وزارت ارشاد حاکم است.
محمدمهدی احمدی برای شرکت در چهارمین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی مشک تشنه به استان کهگیلویه وبویر احمد سفر کرده است.
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.