به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد علی قارداشی روز سه شنبه در مرحله دوم انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی رده نوجوانان و جوانان در رشته تنیس روی میز در یاسوج، اظهار داشت: دلیل انتخاب شهر یاسوج برای میزبانی این دوره از رقابت ها توسعه میزبانی استان ها در رشته های مختلف ورزشی به ویژه مناطق کم تر برخوردار در کشور است.
وی بیان کرد: هیات تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته در مجمع سالیانه تنیس روی میز کشور درخواست میزبانی داد و با آن موافقت شد.
وی عنوان کرد: امکانات و تجهیزات مورد نیاز این رقابت ها از جمله میز تنیس، پارتیشن بندی، نور کافی و خوابگاه مناسب برای ورزشکاران با حساسیت فراوان فراهم شده است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد که سال آینده میزبانی تنیس روی میز دختران کشور به این استان اختصاص خواهد یافت.
وی میزبانی شایسته اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری رقابت های کشوری تنیس روی میز در یاسوج را ستود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این دوره از رقابت ها در بخش مردان و در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.
سید محمدتقی علوی افزود: برای نخستین بار شهر یاسوج و هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد میزبانی رقابت های قهرمانی کشور را بر عهده می گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 171 ورزشکار رشته تنیس روی میز از 24 استان کشور در این رقابت ها حضور دارند.
علوی عنوان کرد: برگزاری این رقابت ها علاوه بر معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های متعدد کهگیلویه و بویراحمد سبب تجربه اندوزی ورزشکاران رشته تنیس روی میز استان می شود.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.